Alla inlägg under mars 2010

Av Caroline Gull - 31 mars 2010 11:42

RINGEN ÄR KLAR! :D

Hoppas på att kunna ta mig in idag eller senare i

veckan för att prova den vackra skapelsen! *thihi*


Har tusen saker att hinna med idag, håller på att pysslar lite

med påsk kort så vi får se om det blir några :P


Later friends...



Av Caroline Gull - 30 mars 2010 10:46

Idag ska båda barnen till Bvc, Nova på 5 års koll och ta vaccin och kilian ska bara vägas o mätas.


Är lite orolig över Novis tillväxtkurva, sist hade hon stått stilla jätte länge och sedan ökat jätte fort för att sedan stanna tvärt igen.

Med andra ord inte en jämn tillväxt.

Vilket kan påverkas av hennes hormonförändringar, när jag sist frågade kring detta så såg allt bra ut men när vi tog senaste sprutan så rynka sjuksyrran lite på ögonbrynen när hon kikade på kurvan....

Det kan innebära att hennes behandling påverkar hennes tillväxt och att detta rubbas och påverkas på ett negaivt sätt.


Men vi får hålla tummarna för att det bara var något tillfälligt.

Hon behöver inte mer skit i sitt liv, räcker med det som hon redan lever med.


Får återkomma om detta, brukar undvika att vara för personlig i bloggen, men just nu så är det skönt att släppa lite på trycket!


Nu är det påklädning av barn och hundrastande som gäller.


KissKiss :D




Av Caroline Gull - 29 mars 2010 15:40

Vi har haft en enorm älg i krokarna ett par dagar, troligtvis havande

då magen är stor som f*n!

Mindre skoj att knata runt med doggsen när den jätten smyger på en...

läskiga djur!


Lilleman är superfin i håret, rakade honom igen i fredags så

nu är det en riktigt fin tuppis!

men roligast av allt är att han hela tiden säger..

mamamamamamamamamamama :D


Nu när jag ändå skriver om hår,

någon som kan eller känner någon som kan håruppsättningar bra??

Har inte bokat någon för min bröllopsdag ännu.



SEE U! :)

Av Caroline Gull - 29 mars 2010 10:58

 I lördags så blev jag påmind om den underbara skapelsen...

Jo men visst, en brutta struttade förbi med "min" väska.

Jag vet att den är "gammal" men hur snygg är den inte?

Diors vita lite större sadelväska i skinn. MEJ VILL HA NYSS!


Men men en annan gång ;)





FinfinfinfínfinfinfinfinASfinfinfinfin

Av Caroline Gull - 28 mars 2010 20:32

Jo men visst, igår va det party!

Vi var nämligen på Grogg igår, jag o darling levde rövarn ;P


Det va trevligt men då ölen tog slut så fick vi dricka sprit...vilket märks idag.

Va super skönt att få komma ut och träffa lite folk!

Men som sagt, huvudet känns...

Bolli och kaffe hemma i soffan på helgerna är betydligt säkrare

och jäkligt mysigt det me!


Nu verkar alla "större" saker vara klara inför den stora dagen,

i början på maj så har vi bokat provsmakning av vår meny

som vi satt ihop.

Ska bli riktigt spännande.

Bukett och klänningar är klara, samt fredriks kläder,

mat och tårtan är på rull...

I början på veckan så ska ringen vara klar,

pirrar i hela kroppen bara jag tänker på den :D:D:D:D:D:D


Ska bli skönt att få komma iväg till Dubai och strunta i all stress hemma och bara njuta med familjen i solen :P

Det är ju bara två veckor kvar tills vi flyger! woohoo!


Nä nu lockar tellyn.


Love C




Av Caroline Gull - 23 mars 2010 18:58

Ibland kan barn verkligen få en att tänka till...

Nova satt och funderade här innan bolli började,

det fanns ett problem!

Bolli började samtidigt som ett annat pogram som hon ville se...

så hon undrade hur hon skulle lösa sitt lilla problem, det resulterade i att hon satt och räknade tyst en stund... ole dole doff hördes ett antal gånger.

Bolli vann!


Så löser man problem, man olar helt enkelt! :D



Av Caroline Gull - 22 mars 2010 18:22

Japp så är det... ont och gring som f*n men det ingår ju :P


Lilleman har av någon okänd anledning varit lite små ledsen idag...

Verkar ha ont någonstans :( magen kanske...tänder, vem vet?

Jobbigt att dom inte kan förklara när det kommer krockodiltårar.


Novis är ju ledig på måndagar så hon har klättrat på väggarna här hemma och öronen funkar ju lite si o sådär...


Kommer en tjej som ska hämta vår soffa som vi hade ute på blocket,

så då är fickpengar till dubai klara.

Känns skönt att bli av med den även om hon prutade lite väl....


Det har varit sån jäkla kaos i ett par veckor,

har inte hunnit med något som jag ska.

Har ju bara varit massa sjuka barn, bröllops problematik och sånt skoj!


Igår så va hela famlijen inne på söder och firade svärfar med en god bit mat.

Fick till o med i mig ett glas rött ;) super trevligt.


Fredrik ska på massa utbildningar och sånt den här veckan så jag kommer att vara massvis med ensam :(


(Drömde btw att fredrik hade på sig vita tubsockor i kyrkan)

PANIK! Inte helt omöjligt att det skulle hända...


Nää nu ska här säljas soffa :D


Tjohooo!

Av Caroline Gull - 20 mars 2010 10:14

Löööördag, Idag ska vi till svägerskan och hennes familj en sväng så att barnen får leka av sig lite, det va ju nästan 2 månader sen dom sågs!


Undra om man ska ta en sväng förbi solarieöarna innan, då dom är bruna som attan efter thailand :P

Dom borde ha en barnpassing på solakuten tycker jag ;)


Håret är nu ytterliggare en nyans ljusare :P

bleka bleka bleka... hihi!


fin liten tankeställare...

Vi är tydligen så oviktiga att man glömmer bort oss....

familjen/släkten samt vänner blev bjudna till en tillställning men oss "glömde" dom att bjuda. kul....

Detta har dock hänt många gånger förut och jag är inte förvånad!

Jag är ju bara delvis med i släkten av någon anledning, som jag inte blivit informerad om.

 

Så går vi vidare.....!

 

Något roligare... hmmm


Vin och lite ost ikväll kanske?!

Låter väl mumsigt...


Halka inte gott folk!


PussPuss så länge!






Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards