Alla inlägg under maj 2011

Av Caroline Gull - 9 maj 2011 17:45


Så är det! Tack vare mina underbara vänner så ska jag till Gbg i sommar, förtära alkohol och lyssna på otroligt bra musik! Hey avis ha??! Tack Vero och Mona, kommer bli sååå jäkla skoj!!!

Av Caroline Gull - 8 maj 2011 19:07

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/mc/article12992126.ab 


Fyfan, håller tummrna för att vi får se dig på banan snart igen!

Kram på dig!

Av Caroline Gull - 6 maj 2011 09:06

I måndags så var jag hos herr doktor för att få veta vad som hänt med min röst och hals, visade sig att jag hade stämbandsinflammation. Så jag blev sjukskriven resten av veckan och blev ordinerad tystnad...lättare sagt än gjort.

  


Nu är rösten tillbaka men jag har så ont i vänster sida av halsen, och det har bara blivit värre under de sista tre dagarna...så vad är det som spökar??


Ska ringa till läkaren igen på måndag om det inte blivit bättre.


Är det inte barnen som ligger sjuka så är det jag... är så less på all frånvaro från jobbet, inte heller så kul när man får lönen.


Idag står det städning på schemat, sen ska jag försöka ta det lite lugnt då vi är bortbjudna i morgon på party   


Ha en toppen fredag!

Av Caroline Gull - 4 maj 2011 16:43

Nu blir ni uppdaterade som aldrig förr....


Påsklunchens dessert.

Citronkaka med lingon och vaniljfosting.




Och kalaset som kom trots kraftiga protester och klagomål från ledningen...


Tant nedan!


Blev en enkel tårta i år med hallon, blåbär och lite björnbär som är min personliga favorit.


 

mera mums...


 

Fina paket!


(Tack älskling, som jag har längtat..)



 

    

fina blommor!

     


Coolt vin! ed hardy.... (tack Liisa)


 


Och 2 st kaffeglas från Eva Solo,  Tack Elin o Emil!


 


Vi fick även jättefina kläder och fler blommor... men jag kan ju inte tråka ut er med bilder på precis allt.


Fick även körlektioner av mina föräldrar, mycket välkommet!


Nää nu är det dinner tajm!


Later!

Av Caroline Gull - 4 maj 2011 11:09

Äntligen har min kamera slutat att leka kurra gömma   


Så här kommer en drös med bilder från våran dag med de små lammen.

Lite sent men ändå...



Myspys!


  


Lillebror nöjde sig med att klappa och pussa lite!


  


Syster liten var med oss! Hon gosade också en hel del...

 

Tjejerna fick även hjälpa till att mata fåren... jisses vilka hungria djur!


    

Minstingen!


    

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards