Alla inlägg under oktober 2015

Av Caroline Gull - 23 oktober 2015 20:28

började misstänka att det fanns en ledig plats på beckis för mig men icke!
Satt ute med morsan vid 19 tiden o hmm kollade på fåglarna?! (Rökte) plötsligt så sken hela jäkla baksidan upp som en fotbollsplan och det kom en väldigt stark ljusstrimma över himlen... Ufo tänkte jag, mamma tänkte Putin... Men icke icke inga gröna gubbar eller ryssar! Bekräftat av aftonbladet!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21638545.ab

Av Caroline Gull - 23 oktober 2015 14:18

så nu önskar man att man skulle lägga upp en bild på en sminkad brud som planerar kvällens stordåd med en mojito i högsta hugg... Men icke! Ryggläge i soffan blir de för min del vill jag lova! Däremot har jag införskaffat nått mynta te som med mycke fantasi kan liknas vid en mojito!

Av Caroline Gull - 20 oktober 2015 22:57

operation den 11/11, var idag på SöS o fick information om hur de lagt upp operationen o allt runt omkring med kortisonbehandling. Med stor sannolikhet så slipper jag dropp och klarar mig med sprutor o en högre dos i tabletter! Skönt! Riskerna som operationen medför är väl framför allt infektionsrisken för min del, men det ska nog gå bra! Bara operationen lyckas så att jag slipper en till större.
De kommer gå in vaginalt o bränna livmodern o samtidigt göra en sterilisering vilket är ett måste vid den typen av operation då risken för att att bli gravid kan finnas o är rent av riktigt farligt. Så det positiva är att att jag slipper titthål, det blir full narkos o förhoppningsvis hemgång samma dag och INGET skit dropp!

Så kanske kan man börja se ljuset i tunnel snart och hoppad på att bli normal... Kunna leva normalt!

Av Caroline Gull - 13 oktober 2015 19:56

massor har hänt, i helgen som var firade vi fantastiska Lias 1 år!
Grattis underbara sötnos!


Idag tappade kilian sin första tand, tanden försvann så vi fick skriva en lapp till tandfen ;) han märkte inte när han tappade den i skolan!

Och jag kämpar på med mina märkliga mediciner, det går upp o ner hela tiden och operationstiden kom äntligen idag, den 11/11 är det dags!

Bjuder även på en bild på nya fina bilen, nu måste jag bara vänja mig vid alla nya knappar :P

Av Caroline Gull - 7 oktober 2015 19:19

ÄNTLiGEN :D nu är jag helt klar med alla kurser o skrivningar, tyvärr är det praktik stopp (jätte köer o få platser) i hela Sthlm så när den sista praktiken blir av vet jag tyvärr inte men efter den (3v praktik) så är man undersköterska med inrikting akutsjukvård!

Av Caroline Gull - 3 oktober 2015 09:55

har idag gjort ett mycket ansträngande försökt till att se lite mer levande ut, inte så lätt att dra på mascara på dessa små fransar eller fluffa det tunna håret men det får gå, jag har bestämt att det här ska bli en riktigt bra dag o då får de bli så!

Av Caroline Gull - 2 oktober 2015 22:53

dina tårar skär i hjärtat, speciellt när de är för mig.... Tänk att liten underbar funderade på att klippa av sitt hår o ge till mig för att göra en förlängning, då mitt ramlar..!
Fina underbara flisan, älskar sig hjärtat!

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards