Alla inlägg under november 2011

Av Caroline Gull - 30 november 2011 17:25

Inte roligt alls.... ligger hemma med jordens magsjuka.... har kräkts och mer eller mindre bott på toaletten i två dagar.

Nu börjar jag piggna till men ätandet får vänta ett tag till.


Håller tummarna för att få jobba i morgon, senast fredag!


Hoppas att ni mår bättre där ni är!

Av Caroline Gull - 21 november 2011 20:08

Har precis parkerat mig och mina mystofflor i soffan, mår si sådär.... frustrerad och känner mig extremt otillräcklig.

Försöker göra allt rätt.... men det räcker inte långt.



 
Av Caroline Gull - 10 november 2011 08:13

Idag bär det av till KS igen, överläkaren på BUP och vår läkare från Neuro är dem vi ska träffa idag!

Vi kommer nog samtala en del om fortsatt behandling samt hur det har varit under sommaren/hösten.


Känns helt okej faktiskt, min och Novas relation är bättre än någonsin och hon säger hela tiden att allt är

 lite "lättare" nu    Visst är hon en kaxig sexåring med dåligt ordförråd ibland med det hör till   


Hon får otroligt mycket beröm från skolan, i sitt beteende och agerande mot sina vänner, hon är en riktigt bra kompis som inte lämnar någon utanför. (nya pojkvänner varje vecka, just nu en som går ettan)   


När man får höra sådana saker om sitt barn, blir man varm i hela kroppen...!!!

Jag känner att jag någonstans igenom hela den här otroligt tuffa resan har gjort något rätt....


Ska försöka få upp lite bilder på mina senaste projekt senare, later folket!

Av Caroline Gull - 8 november 2011 19:11

Idag bar det av till Gillinge... och jisses vad jag fick gasa!   


 



Första varvet var jag dunder nervös!


Fick  köra helt solo... tydligen något nytt sedan TVÅ veckor tillbaka.

Plus att jag fick köra en sportbil med massa roliga knappar (dock låg jag typ ner och körde)   lite fööör kort ibland...


Ett steg närmare lappen! Wiiiieee!!!




Av Caroline Gull - 4 november 2011 19:44

http://video.se.msn.com/watch/video/blonde-girl-pranks-boyfriend-with-spider/1jjlczv16


Kan se det här klippet om och om igen, sååååå skön brud!



Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards