Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Caroline Gull - 15 mars 2010 13:47

Nu har jag legat sömnlös över allt strul med tärnklänningarna, de nya klänningarna kom aldrig och allt var betalt och klart...suck och åter suck!

så nu har enbart frakt fram och tillbaka kostat mig nästan tusenlappen och ändå sitter vi utan klänningar!


Har hittat en tjej som har sin ateljé i tyresö som syr upp i den färg och modell man vill.

Jag hoppas verkligen att det här är slutet på allt strul med tärnklänningar.

ska dit på onsdag och kika, så jag får återkomma med resultat! :)


Nova har haft två snarkfria nätter! WOOHOO!

Även då hon är svullen så märker man stor skillnad, super skönt verkligen!

Lilleman har varit feberfri i nästan två dar så jag hoppas att hostan och snorigheterna kan ge mig sig snart också. :)


btw...fel låt vann på den där sångtävlingen som gick på tv i helgen ;P


Dags att rocka loss med damsugarn här hemma!


Ha en super trevlig start på vekan, solen skiner så leeee!



LoveLove







Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards