Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Caroline Gull - 11 mars 2010 12:40

Operationen gick bra och Novis är som vanligt, hon äter och leker som om inget har hänt! Känns skönt.

Rösten är av någon anledning är lite ljusare!

Men hon har fortfarande lite av sin heshet kvar,

vilket jag tycker är coolt.


Så nu när mandlarna och körteln är borta

så hoppas vi på att svullnaden går ner snabbt så

att vi får se lite resultat.


Kilian är fortfarande jätte förkyld

så det har varit ett par tuffa nätter här hemma.

Jobbar på båtmässan fre-söndag så svärmor hjälper till med barnen så slipper fredrik ha en nyopererad och en sjukling själv!


Solen skiner massor ute så det är lite synd att man inte kan va ute mer idag.

Bråkar fortfarande med företaget som har tärnklänningarna, dom har inte dykt upp ännu. Trist när det redan är betalt och klart!


I eftermidda ska jag klistra på massa frimärken och göra klart de sista inbjudningskorten, ska bli skönt att få den delen klar!


Det är dags för kaffekopp nr 9 idag... annars somnar jag!


Kramar!

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards