Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Caroline Gull - 4 mars 2010 10:02

Tjoho, igår så släpptes två galningar lösa (jag och mamma)

slaganfall och skrattanfall tills vi nästan kissade på oss heeela tiden.

Vi röjde runt i Sickla, skaffade oss p-böter åt massa god mat med alafella "typ"... Nää jag förstod inte heller det sista till en början,

det va mamma som försökte förstå tjejen i kassan på Sandy´s

hon frågade om vi ville ha alfagroddar på maten.

Mamma missade det ordet lite grann och sa då alafella.."typ".

Efter att jag agerat tolk så gick allt bra... jisses!

Stackars tjejen i kassan.


Efter att vi ätit mumsig pasta så bar det av till bion, jäs box.

Mr depp och en påskhare på tjack väntade på oss där inne!


En super rolig film!


Men ett äventyr med mamma slutar inte förens du bokstavligen talat lämnar henne någonstans (hemma kanske)

På väg ut från salongen så ställer sig en person med jordens jättekrull upp snett framför oss.

(Ni som inte har missat filmen helt vet ju att depp

har ett tok rött krull i filmen) mamma ska då peka och

fnissa lite smidigt....

jätte barnsligt, visst visst!

Men mamma misslyckas totalt, hon ramar nämligen salongsstolarna med knäna så det smäller och brakar över hela stället.

Jag GAPSKRATTAR mamma haltar ut och låtsas som om att inget har hänt.


Man måste nog ha sett det hela för att förstå hur jäkla kul det va!


Att sminka sig och göra sig i ordning innan allt detta var helt meningslöst.

Såg ut som en tvättbjörn när vi kom hem, grät och skrattade mest hela tiden.


Så efter en låååång eftermidda i Sickla bar det av hem, där väntade ungar, hundar och min darling! (Inte mr depp alltså)


När vi fått kidsen i säng så kikade vi på den sista Stieg Larsson filmen luftlottet. GRYMT sa grisen va bra den va!

Girl power all the way kan man ju säga!


Det sista som föll in i mina tankar innan jag slog igen ögonen va den där korkade påskharen..jisses!


I morgon ska svärmor vara här med barnen medans

jag är på mässan och hjälper svärfar!


Nu har Novis bett tuuusen gånger om pippilotter så det är dags att sluta skriva!


SeE u! /Lallo


Love U Mom!

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards