Alla inlägg under juli 2011

Av Caroline Gull - 27 juli 2011 19:45

Äntligen på väg!


 

Tält och luftmadrass var det här..  


Lilleman undrar vad som händer...


Inne på HC!


Lucky Luke tar bröderna Dalton



Allt kan hända i vilda Western!



Vad hände nu?!




Min Fina CowBoy!



 

 




IndianByn!






                                    

Av Caroline Gull - 21 juli 2011 09:40

Grått och dunder trist väder...vi som hade bad oh picnic på schemat idag.... dags att tänka om..!

Pyssel, tvätt/städ och bak kanske?!


På lördag bär det av till High Chaparall.... barnen är måttligt laddade!  


Ska bli så skönt att lämna Persudde och Tyresö för ett par dagar fyllda med äventyr och bus!!!



!?

Av Caroline Gull - 20 juli 2011 08:34

Vänner....haha...!


Drar lika hårda och tydliga linjer som ni nu.

Borträknad, inte inkluderad... bara en skugga i bakgrunden.


Nej Tack!




Av Caroline Gull - 15 juli 2011 13:56

Jag kommer att sakna dig så otroligt mycket......


    


    


       

Av Caroline Gull - 15 juli 2011 07:58

Igår var det till att fira lillebror som fyllde 2 hela år!


Dock gav han mycket klagomål på sången...

När jag sjöng Ja må du leva....fick jag...

NEJ Mamma...bäbä, till svar.

Ja det kan ju inte bli rätt jämt!


Bästa paket var en arbetsbänk med massa egna verktyg och finesser!


wow!


   


Av Caroline Gull - 11 juli 2011 09:24

Lilleman är gladare än gladast, fick en superDuper cool trehjuling av fina Gudfar och Ida i födelsedagspresent!


Den körs numera hela tiden, liiite svårt att fundera ut hur man trampar FRAMÅT bara   men det kommer!



Blixten överallt, till o med på hjälmen! Impad kille nedan!!!!

 

Hur funkar det här...?!

 

Av Caroline Gull - 11 juli 2011 09:22

Storleken spelar inte alltid så stor roll! Men vart tusan är kissens svans?


http://video.se.msn.com/watch/video/tiny-bird-scares-tiger/1jjn8r1w9



Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards