Alla inlägg under april 2012

.

Av Caroline Gull - 22 april 2012 10:59

Eminem- When Im gone


"And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back
And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back..."

Av Caroline Gull - 10 april 2012 19:06

Humöret är som vädret, växlande... Dagarna går fortare nu, men kvällarna och nätterna är långa.

Fyllda av tankar och tårar.


Så många frågor som jag inte kan ge henne svar på. 


Hon är arg, ledsen och hon är besviken, hon önskar att hennes kärlek skulle kunna få allt ogjort.


En mening som aldrig slutar eka i mitt huvud... -Han kunde levt bara för att älska mig!


Jag vet hur otroligt mycket han älskade henne, så vad kan jag svara på det....


Hon har förlorat sin bästis, sin största hjälte...sin pappa.



Vi saknar dig enormt mycket!


Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards