Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Caroline Gull - 19 mars 2010 12:17

  

Japp så är det, I maj blir det till att stuffa loss miss Gaga!

Tack Mona, blir en grym repris av sist! (pink vill säga)


Av Caroline Gull - 19 mars 2010 09:02

Jaha då verkar den hysteriska biten kring tärnklänningarna äntligen vara klar!

För er som inte inte heller hade upptäckt denna sida så kan jag verkligen rekomendera de varmt! www.brudmix.se Ewa som hjälpt mig där är helt underbar.

Fick beställa mina tärnklänningar i den färg som jag ville och med tillvalet korsettrygg samt efter deras mått till ett mycket bra pris!


Det roligaste av allt är att klänningarna som det till slut blev är en av de första vi hade som förslag men som inte fanns i rätt färg på den sidan vi då tittade på.

  



Det blev alltså denna men i en annan färg! ;)



Jag har ju kämpat lite med att försöka få ordning på min vikt så att min klänning skulle passa, verkar inte bli som jag vill.


Skulle se om det gick att lämna in den för att sy in, vilket det visade sig inte gick... självklart.

Så nu när jag varit inställd på min klänning sedan oktober förra året då jag köpte den, fick börja tänka om.


Ett par tårar senare och massa ågren... så var min klänning "såld" och en ny måttbeställd (efter smala Caroline) en liknande klänning men dock mycket enklare.

En klänning som jag hade kikat på under förra året.

Men det är fortfarande en siden klänning som väger bly och lite puff o duff :P

och inte vit!


Så nu hoppas jag att jag slippper mer problematik kring allt som har med klänningar att göra.


Om en månad kommer tärnklänningarna så då vet vi mer!


Idag kommer min kusin förbi, hon ska ju trudelutta i kyrkan så det behövs pratas igenom lite där med!


Snälla söta Elin som ska ta hand om mitt grönsaksknippe, har börjar trolla med de blommorna som jag vill ha i min bukett, hon är grym!

Fick lite bilder på mailen på olika modeller som hon satt ihop,

kan ju kort o gott säga att jag hittade en favvo! :)


Inbjudningarna är ju postade och det stod klart att det är 98 gäster bjudna (utan barn) :P en del med andra ord!


Nova tog sin spruta igår också, vilket gick mindre bra.... nålen pajjade så hon fick bli stucken två gånger.

Men då de redan hade "retat" muskeln vid det första sticket så fick de knappt i något av preparatet den andra gången, så vi får se hur mycket hon dippar och hur fort det går.... suck suck, stackars lite...gjorde massa med ont!


Och kilian vinkar till precis allt o alla nu, lika skojigt varje gång :D

Han har fått en ny kärlek också, en brutta som gör någon reklam för nått träningsredskap... så fort hennes ansikte kommer i bild så skiner han upp som en sol och pratar o vinkar om en galning!

söt söt!


Nä nu ska jag roa mig lite med tvätten over here!


Ta hand om sig!










Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards