Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

PMS = plåga mamma svårt!

Av Caroline Gull - 22 mars 2010 18:22

Japp så är det... ont och gring som f*n men det ingår ju :P


Lilleman har av någon okänd anledning varit lite små ledsen idag...

Verkar ha ont någonstans :( magen kanske...tänder, vem vet?

Jobbigt att dom inte kan förklara när det kommer krockodiltårar.


Novis är ju ledig på måndagar så hon har klättrat på väggarna här hemma och öronen funkar ju lite si o sådär...


Kommer en tjej som ska hämta vår soffa som vi hade ute på blocket,

så då är fickpengar till dubai klara.

Känns skönt att bli av med den även om hon prutade lite väl....


Det har varit sån jäkla kaos i ett par veckor,

har inte hunnit med något som jag ska.

Har ju bara varit massa sjuka barn, bröllops problematik och sånt skoj!


Igår så va hela famlijen inne på söder och firade svärfar med en god bit mat.

Fick till o med i mig ett glas rött ;) super trevligt.


Fredrik ska på massa utbildningar och sånt den här veckan så jag kommer att vara massvis med ensam :(


(Drömde btw att fredrik hade på sig vita tubsockor i kyrkan)

PANIK! Inte helt omöjligt att det skulle hända...


Nää nu ska här säljas soffa :D


Tjohooo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Gull - 22 april 2016 13:57

Att leva ihop men en optimist gör ju att man känner sig som raka motsatsen, allt löser sig... Hur vet du de? De har gått åt pipan så många gånger så att man kanske blivit en bitter negativ tant, men jag älskar att du orkar! Dock kan de kännas som ett...

Av Caroline Gull - 6 mars 2016 21:09

Tankarna snurrar o kan lätt driva mig till smärre vansinne...! Vart finns off- knappen? Hoppas att nästa vecka bjuder på glada barn, ork o kanske lite roligheter! Kärlek! ...

Av Caroline Gull - 22 februari 2016 22:29

När alla andra sover så blir jag otroligt rastlös, har funderar länge o väl på om jag skulle ta en kvälls promenad för att bli lite trött.... Men på nått sätt så blev de kvällsmackor o te i soffan istället?! ...

Av Caroline Gull - 5 februari 2016 19:37


Kul att ungen är bjuden på 80 talsfest, vart är alla mina inbjudningar till skojigheter?? :P ...

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards