Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Caroline Gull - 25 februari 2010 10:32

Så nu är lilleman på lite bättre humör så då kanske jag hinner skriva ett par rader, det märker vi!

Kaffet har hunnit bli kallt men som stressad mamma så är man van vid det, insåg nyss att jag har två kaffekoppar på bordet...vart kom den andra ifrån? snacka om snurrig!


Fick paketet från Ami som vi beställt de nya tärnklänningarna ifrån.

Blev ju massa strul med storlekarna på de första klänningarna, tyvärr.


Och gissa  vad..suck... vi passade på att beställa lite annat då vi hittade lite fynd på samma sida. ALLT utom klänningarna fanns med i leveransen.

Så nu håller jag tummarna för att de kommer inom kort, annars blir jag galen!


Nått skojigare.... Kilian vinkar som en galning till allt och alla, det är jätteskoj! Mindre kul att hundarna och tvn inte vinkas tillbaka.

Vi får väl se om han görsom Nova... hennes första ord va inte mamma eller pappa, utan HEJ! Känns som att det kan bli en repris ;)


I måndags så kom min babe hem med en jätte bukett rosor och liljor :) så nu gottar det luckt i hela huset! :) Tack underbar!



Igår så var vi inne för att ta prover och Novas spruta i vanlig ordning, verkar som att hennes preparat inte tar lika bra och hon får redan sprutorna så tätt som hon kan få. Och mitt i allt så har tillverkaren av det, meddelat att det kommer att sluta tillverka dom sprutorna som hon får.

Så med andra ord är det många beslut ang behandlingen som ska fattas inom kort. Förhoppningsvis så kan vi få börja på en ny behandling som inte behöver ges var tredje vecka utan var femte cirkus :) vore ju skönt för lillfisen!

Men dom sprutorna ges i magen, uscha buscha.

Vi år se hur mycket hon "dippar" när provsvaren kommer. Min lilla sessa!

 

Nu tänkte jag ta vagnen och och doggsen på en promis eller pulkan till grabben kanske, det är ju tok mycket snö :P


Ha det kalas! :D










Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards