Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Caroline Gull - 10 februari 2010 18:33

   Ringen är betälld :D:D:D:D:D:D

va inne och provade den idag igen, inget slår den!

så finfinfinfinfin!


En kul grej... fick mail från resturangen där vi ska ha middan och festen, de undrade om vi ville medverka i Tv4´s nya serie "fyra bröllop" hahahaha ja ni som inte vet vad det är så kan jag berätta lite kort, en serie där 4 blivande brudar träfas och går på varandras bröllop som de sedan ska utvärdera och de som vinner i röstningen (bästa bröllopet) vinner en resa. Tror inte att jag vill bjuda in hela svenska folket på vår dag...  :P



Har mailat med Elin (fredriks kusins tjej) herrejisses vad invecklat :P Och det känns så jäkla bra allt kring grönsakerna "brudbuketten", hon har koll på läget hon! Det är skönt att kunna släppa det till någon som man vet förstår hur man vill ha det! :)  


Mycke bröllops skriverier nu känner jag! skärpning Caroline!


hmm....

hmmm....

det snöade lite idag....

hmmm....


Jo jag vet, jag har fått en ny kompis kolla poooolarn. Helt i min smak.

svart såklart... Tack älsklingen!






oj...vällingtajm!


over and out!




Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards