Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Caroline Gull - 2 februari 2010 20:31

Jag börjar få lätt panik, inte inför själva bröllopet utan

för att det jag vill ha inte finns :(

letar birdcage som en dåre, har typ hittat en som ser riktigt bra ut. I UK såklart. Och jag har ingen lust att pröjsa nästan 2lax för nått som ska sitta på i ett par timmar :P


Hittade näbbklänningar idag iallafall å de är beställda och på ingång :)

En sak att stryka från listan!

De blev ett par söta klänningar i vit/ivory till små tjejerna.


Sitter även och försöker knåpa ihop ett par pins (knappar) till toastparet. tänkte vara rolig och göra två stycken med deras bilder på (om det går)

men jag hade inga fina bilder... bara massa partybilder där det är flaskor eller stängda ögon på bilderna... mindre skoj! :P


Provade klänningen en sväng i min ensamhet idag... den är så himla fin, allt tvärtemot vad jag sa att jag ville ha....hihi!


(andas ut) kaffe dags!


Vero kom hem nu....


lattjolajban!

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards