Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Caroline Gull - 5 februari 2010 21:25

Aldrig  mer....


*skura en toalett

*Plocka upp varmt rykande hundbajs från snön

*Ha en vind med läskig "trappa" stege... vette fan!

*Aldrig mer puttsa fönster


Och jag ska...


*Ha sovmorgon jämt (typ i allafall)

*Uppfinna en karl som inte har strumpludd

*Införa damskor från storlek 33 i alla skobutiker (ja jag är dvärg)


Så om ni inte redan har hajjat så har det varit storstädning hos mig idag, ungarna gick upp jätte tidigt och hundarna bajsade som galningar av någon anledning!?

Nosavtryck på fönster och strumpludd som krypit in i mattorna i sovrummet.

Rya...jippi! *NOT*


Och jag har haft lite små ångest över att mina skor alltid måste kosta as mycket bara för att dom är små, helt ologiskt...borde va tvärtom!


Men nu ska jag inte låta alltför neggo. det har varit rätt ok dag ändå :)

skönt med rent hus och nya lakan i alla sängar!


I morgon är det kalas för två av Novas dagiskompisar. kl 17-19, lite knasig tid för ett barnkalas??! mitt i middan.

Och alla ungar ska klä ut sig, Novis velar mellan lejon och sjuksyrra :P


Vi får se hur det blir.


Nu är det dags att kramas med herr kudde ett par timmar!


Natti Natti


Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards