Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Caroline Gull - 28 januari 2011 12:28

Jag vet att jag blivit värdelös på att uppdatera bloggen på sista tiden, MEN det är lite körigt nu..!   


Inskolningen hade sin sista dag idag (går sådär) känns mindre kul att börja jobba på måndag och lämna en ledsen kille hos dagmamman.

Men ett MÅSTE som inte en jag kan styra över.


Jag har legat dunderförkyld sen i måndags men har lyckads gå mina miljoner steg fram o tillbaka till dagmamma, dagis och med hundar trots feber.

(drömmer om värme o körkort)

Febern har dock börjat ge med sig nu SUPER SKÖNT inte en dag försent.


Ikväll står det klippning av barnen på schemat samt att det kommer hit en snubbe som ska "tvätta" vår matta i matsalen....han vill väl sälja på oss någon dunderdyr super flashig dustsucker....men den gubben går inte   


(vi har redan en sån monstermaskin) men det är ju dumt att nämna är man får en gratis matttvätt av en matta som annars kostar multum att lämna in på kem...!

(Ja, jag är en OND människa) mooohahaha!!!


ska försöka bjuda på lite bilder sen.


later folket!



Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards