Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Caroline Gull - 11 januari 2011 19:18

Inskolningen dag 1 gick helt ok.

Idag, dag nr 2 gick helt ok fram tills vi skulle börja röra oss därifrån....

Kilian fick ett ryck och skrek som en stucken gris.

Troligen för att han va övertrött och hungrig, han vaknade nämligen två gånger inatt och kunde inte somna om. (han drömmer massor just nu)

   

Så efter inskolningen åkte vi till apoteket och beställde nya sprutor till Novis. (fortfarande med en galen kilian i bilen)  Efter lite imseomse o gulligull så blev han gladare. MEN inte helt övertygad om att det var roligare att INTE skrika...jisses!


Efter massa bök och knök så var ungarna samlade, hundarna rastade och vi kunde släppa huliganerna hos min mor så att jag ÄNTLIGEN kunde få köra lilla pärlan för första gången.

O´boy va skönt det va att få känna att det faktiskt är min bil och att körkortet kanske inte är så långt bort i allafall (håller tummarna) Körde lite vid flaten och runt källan ett par varv. Läskigt men det gick ok, fick kärringstopp två gånger men annars så     


Nu har min karl och åkt iväg en sväng för att jobba lite (rolig tid NOT!)


Så jag tänkte mysa lite solo med en kanna lösvikts te och matlagning på tellyn!

SeeU!

  





Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards