Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Caroline Gull - 31 maj 2010 21:14

  


Kolla in den billiga menyn! som hittat....

Av Caroline Gull - 31 maj 2010 21:01

I lördags morse så var jag redo att åka till ikea vid halv tio tiden med min kära mor, en lång inhandlingslista var förberedd och humöret var på topp!

Jag visste ju att Fredrik skulle bli kidnappad på jobbet och att hans svensexa var på rull.... så det kom helt oväntat att brudarna stormade in med en packlista och planer i högsta hugg.... ikea HELL NO..blåst kan man säga!


Det blev en riktigt lyckad heldag och jag är så himla tok nöjd.

Vänner som mina växer inte på träd kan jag lova.

Även om jag fick sälja mig jävligt billigt under dagen ;P


Vi spelade in en singel (sång rösten va topp efter lite vin) NOT!

Sedan badade vi lite och mös på centralbadet.

Sen blev det åka av, dans med stolpe stod nämligen på schemat.

Ärtig som få med bunny öron på huvet, iklädd korsett och spets så

fick jag locka fram min sensuella och graciösa sida, den satt långt inne.

(är fortfarnde blåslagen) hihi... tyvärr så finns allt på film också!


Sen blev det god mat och en ute kväll i den stora staden!


Dagen efter var inte lika skoj kan jag lova...

ska försöka ragga upp lite bilder på lördagens bravader!


pssst... tusen tack tjejor!!!


Over and Out!


C

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards