Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Caroline Gull - 11 maj 2010 23:12

Nu har det hunnit springa förbi ett par dagar sedan sist...


Kilian mår mycket bättre, äter nästan som vanligt igen och tar sin astmaspray helt okey. Hostan verkar dock inte vilja släppa taget.


I fredags så va jag riktigt duktig och målade vårt staket, blev mycket snyggt fatiskt! Man känner sig så nyttig när man väl tar sig tid...


Helgen har mest bestått av rensing av vinterkläder, städ och plantering.


MEN...


i lördags så var jag och mina konsert ladies (vero och mona)

på LADY GAGA!!!

Super skoj att få kramas lite och att få busa runt lite utan barnen.

Jag och Vero gick till och med ut en sväng efter, oj oj!

Det va ett bra tag sen vi svängde våra luriviga ihop solo på stan!

Riktigt nice nice!


Igår så inhandlades skor till min sötnötar till näbbar och till tärnorna.

Och idag så hämtade jag min nya brudklänning samt en av tärnklänningarn.

Min klänning sitter som en dröm... ganska enkel, inte massa blingbling och krussiduller! Ni får se sen... ;)

Och tärnklänningarna var också superfina, värda att vänta på! :P


I morgon så står det jobb på schemat och lite mer plantering så nu måste jag nussa kudde för att orka med!


Dröm Sött! /C





Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards