Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Caroline Gull - 17 maj 2010 21:03

Sitter och jagar släktingar som inte har svarat till bröllopet.

Mindre skoj att folk inte kan ta sig tid att osa!

Men våra kära vänner har svarat i tid, det är bara släktingar som dummar sig!


.........


Gick bra hos läkaren med Novis idag, kändes som att vi fick mycket bra svar och att de tar tag i det som inte fungerar.

Sprutan är ju alltid jobbig men hon är så duktig!!!


Mycket som snurrar i skallen just nu... Novis, bröllop och människor som springer på mina nerver.


Nä nu ska jag återgå till jagandet av inbjudna gäster.


Puss så länge!

Av Caroline Gull - 17 maj 2010 08:33

Igår kom Flisan hit, hon sov här då hon va ledig från skolan idag.

Och när Flisan är på besök så är det till att gå upp tidigt, gäääsp!

  




Idag så är det lite jobb nu på fm sen blir det sjukan med Novis.

Hon ska få sin spruta samt vi ska träffa hennes spec.läkare för att diskutera kring nya preparat och lite annat som dykt upp.

Jag vill inte dela med mig av allt här, inte just nu i allafall.

Det är så mycket med sessan så det rinner lätt över!


Och till nått annat.................


Lite uppdate, vi har gjort en hel del här hemma de sista veckorna.

Vi har målat staketet, rensat ur friggan och tvättstugan, inför en renovering som kommer ske inom kort.

Och snart ska vi ge oss på vinden.

Alla barnsaker ska ut på blocket, babysitter och babygym och sånt :)

Det märks att man orkar mer på våren för nu startar alla projekt med en himlans fart :)



Och om 5 veckor så är jag FRU Gull, jo men visst.

Det går fort nu! Fru..... konstigt!


Ta Hand oM siG!

 Love C  









Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards