Alla inlägg den 19 november 2010

Av Caroline Gull - 19 november 2010 14:41

Vill stryka under att jag har skrattat åt mig själv halva morgonen pga detta....

Igår så klippte vi klorna och badade hundarna i badrummet på nedrevåningen.


I morse så tänkte jag tvätta håret över badkarskanten och slänga i en inpackning lite snabbt medans barnen tittade på tellyn... upptäckte när jag hade tvättat håret och satt i inpackning att mitt shampo stod precis brevid hundarnas...bra att jag ställde undan det va!?? Så ni kan nog lista ut vad den trötta mamman lyckats med?? jo men visst, tvättade håret med hundarnas shampo... men kombinationen hundshampo och blondieinpackning verkade ändå funka ganska ok...hahaha!


  

Av Caroline Gull - 19 november 2010 14:24

Man  borde leva livet baklänges!

 

    1.    Man  skulle starta med att dö och få det  överstökat.

 

2.    Så  vaknar man på ett vårdhem och får det bättre varje  dag. 

 

 3.    Man  blir piggare och smidigare och till sist är man för pigg för  att vara där,  då får man gå ner och ta ut sin  pension. 

4.   Efter  ett antal år början man arbeta. På sin första arbetsdag får Du  en guldklocka.

5.    Så  arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka  från arbetslivet.

6.    Man  dricker, festar och har sex och förbereder sig för att ta en  paus.

7.    Så  börjar man i skolan,  blir barn igen, leker, har inga  förpliktelser       tills man är en baby igen.

8.    De  sista 9 månaderna tillbringas flytande runt i fridfull lyx.  Där är centralvärme, roomservice       m.m. - och till sist lämnar man denna världen i  en orgasm.

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards