Alla inlägg den 4 november 2010

Av Caroline Gull - 4 november 2010 17:04

Min karl visade inte sina bästa sidor idag på dan... men han insåg själv att han inte va så trevlig och styrde upp det på em....


Han kom nämligen hem med dessa... som han satt ihop helt själv!

(liljor är mina favvos)

  

Nu doftar köket underbart och jag surar inte (lika mycket) längre   

  


Svärmor var över och busade med barnen en sväng idag, och lilla jag fick en present. Hihi! Nu kan jag lugnt diska med stiiil   


  


Nu ska här badas barn, sen väntar en latte och bullar med tänd brasa...Myyyyyys!!!


Av Caroline Gull - 4 november 2010 11:12

Jag tog två glas som det tidigare har varit doftljus i, och piffade upp dom lite.




Tejpade mönster och sprejade dom i en vit färg, men inte heltäckan. Ville ha en mjuk dimmig färg.



Tog bort tejpen när färgen var torr.



Och sist men inte minst så knöt jag pärlor på ett silver band som jag sedan fäste med superlim.


    


    


Klaaaar     


    


Satte dom på köksbordet med lite färgglada ljus i!


    


Ganska enkelt ändå!


  

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards