Alla inlägg den 15 november 2010

Av Caroline Gull - 15 november 2010 11:54

PAAAANIIIIK!!!

Vår superduper goa tomte som vi alltid har haft... har gått i pension. Får tomten göra så??   Så ni sitter jag som en galning och letar tomtar på nätet! Vi har ju tre barn som verkligen tror på tomten som ska fira jul här... Så plastmaskar och människor i släkten kan vi utesluta.


Tips????



Av Caroline Gull - 15 november 2010 09:26

Så sant så sant, slog in de sista stora klapparna igår kväll   


Nu är det bara Novas julkalender med 24 julklappar kvar... har köpt några små julklappar till den men det är skönt att alla  "måste" klappar är inhandlade till alla kusinerna. Blev julklappar till 13 barn och nästan lika många vuxna, Så det känns ruskigt bra att vara ute i god tid.


Visst jag kommer hitta fler klappar, speciellt till min karl... men det blir inte en lika stor chock för plånboken som om vi hade handlat allt i Nov-dec.   


Många födelsedags kalas på ingång i November och december, ett dop och typ 5 minijular med olika släktingar som reser bort över jul.... får man ta semester efter allt detta???


SeeU Later!


Love C




Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards