Alla inlägg under september 2010

!

Av Caroline Gull - 9 september 2010 19:32

Tänker på dig mormor!!!

Av Caroline Gull - 7 september 2010 19:39

O`booooy vilken dag, idag så var jag och svägerskan med små grabbarna på öppna förskolan.

Det var inte speciellt givande för Kilian då han bara lekte med kusinen i allafall (kunde han lika gärna gjort hemma) Men men, han kanske är mer social mot de andra barnen nästa gång   


Eftermiddagen spenderade vi också med svägerskan och ALLA barnen, efter en dag med 6 barn överallt så blir man lite tröttmössa!


Det blir en fullspäckad dag även i morgon så jag tänkte gå lös med damsugaren en vända medans barn och hundar inte behöver mig!


Kramen!



Av Caroline Gull - 6 september 2010 18:23

Lilleman har tydligen suttit vid mammas data så ett par tangenter saknas, så om det blir lite knasig i inlägget så skyll på honom!!!


Idag så har jag röjt runt med gräsklipparen som en toka, massa att kratta efter blir det vill jag lova... mindre spännande ;P men det blir fint!


Har precis badat kiddsen så snart är det vuxentid..  jippi!


Gjorde en fiskgryta med nybakta honungs scones, den gick hem!


Min darling slutar snart så jag tänkte försöka få dom små i säng tills dess :)


I morgon ska jag och svägerskan med små grabbarna på öppna förskolan, ska bli kul att se hur Kilian är med massa andra barn i en sån miljö. Blir lite som en övningsgrej inför dagis,tänkte försöka att gå två dagar i veckan :)


Simma Lungt folket!!!

Av Caroline Gull - 5 september 2010 20:08

Grattis Pappa, morfar, svärfar på din dag!   

Av Caroline Gull - 5 september 2010 19:00

Så är läget, värker i benen som aldrig förr... träningsvärk ;)

Känner av magpasset igår också vill jag lova!


Men jag mår riktigt bra när jag har träningsvärk, då vet jag att jag har pressat mig lite Xtra :)


Dessvärre känns det som om lillemans förkylning kan ha kommit på besök även i min kropp...Nej tack!!!


Räknade ut att jag har gått nästan 5 tim på 2 dagar ;) power power, inget slötempo vill jag lova.


Nää nu ska barnen saneras och läggas :)


Kramen!

Av Caroline Gull - 5 september 2010 10:22

Massa mygel om vad man ska rösta, bli påverkad till vänster och höger...

Låt svenskarna tänka lite själva, vi är inte som småbarn som man kan muta dit man vill...eller är vi?


Röstar man för sin egen skull eller ska man prioritera alla i vårat avlånga land...

Röstar man på politiken eller folket som står bakom politikens åsikter??


Jag har bestämt mig för länge sen, har du?



Av Caroline Gull - 3 september 2010 10:19

http://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig 


Skulle jag av någon anledning träffa den här människan så lovar jag att jag gör detsamma med henne! Jävla idiot! (ursäkta språket)

Av Caroline Gull - 3 september 2010 09:39

Idag står det gipsfigurer, pärlplattsbygge och träning på schemat.


Nova är en riktigt pysslig tjej, idag ska vi måla alla gipsfigurer som vi gjorde i går, bara massa djur :) Hon har redan bestämt att hon ska ge bort dom i julklapp.

Och tro mig, hon tar detta på största allvar! Det måste vara perfekt... undrar vart hon fått det ifrån??! ;)


Har varit grymt motiverad till att träna sista dagarna. Har sprungit 1.5 km med doggsen på kvällstid och tränat hemma minst 40 min på förmiddan.

Det ger resultat kan jag lova, mer energi och massa mer matlust har kommit på besök!

Vilket kan behövas eftersom att jag har gått ner igen, mindre skoj!

Blir ju inte lättare när alla påpekar hur smal man är... låt mig vara smal, jag trivs med det och jag försöker vara hälsosam den mån jag orkar och kan med två barn.


Har fått erbjudande att medverka i en mattävling, får se om jag ska nappa.

Givetvis är det skoj att bli tillfrågad men jag brukar hålla mig till mattips och ibland skickar jag in recept till olika event men vi får se....


Nä nu ska jag ta tag i dagens bestyr!


Väl mött!


Love C




Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards