Alla inlägg under september 2010

Av Caroline Gull - 19 september 2010 19:52

Idag är det val i svearike, men det är dock inte det bästa eller mest speciella med denna söndag... idag har vi nämligen varit gifta i 3 månader   


Känns som om jag satt med all planering och stress NYSS... men icke!


Idag så har vi tillbringat precis hela dagen hos min mor och bonuspappa, Fredrik hjälpte till att bygga deras nya trall. Fint fint blir det!


I morgon ska jag ta tag i vår utsida   plantera, blocka in alla leksaker och dynor. Helst skulle jag väl klippa gräset och kratta också, men lite spar jag åt min man!


Dip o chirre står visst och väntar på mig här...


Sussa sött!





Av Caroline Gull - 16 september 2010 10:43

Handling, möte med jobbet och massa mer är på schemat idag :)

Nova har beställt våfflor så det blir en enkel midda för fredrik att ordna medans jag kilar ner till jobbet!


Har kännt av njuren under veckan, mindre kul. Hoppas att det släpper snart.

Vill inte behöva bråka med det där igen...


Nu piper dom två lurviga här, dags för kissning!


Puss så länge!


Av Caroline Gull - 13 september 2010 13:09

Det är sjukt, och tragiskt nog blir man inte så chockad längre.

Världen är full av idioti!


http://video.se.msn.com/watch/video/nyfodd-hittad-i-papperskorg-pa-flyg/ahmx43qa 

Av Caroline Gull - 13 september 2010 11:16

Ska ju förstora två bilder som fotografen tog efter vigseln... jättesvårt att väja ju    Älskar bilderna från när vi sitter i gräset MEN där syns inte våra ansikten...jisses!


Här ser ni vad jag menar... kan väl ha en sån och en där vi syns mer??! visst!??

  

Av Caroline Gull - 12 september 2010 19:56

Nu borde min kropp säga ifrån snart... humöret gör det iallafall :P


Tog oss in till staden nu på em och åt med la familla. Som vanligt röjde Nova (alltid min unge som ställer till det) Idag lyckades hon ta ett dopp inne på Koh Phangan. Kan man säga annat än suck, dröjer tills nästa resturangbesök kan jag lova.


Nu ska jag ska jag göra en kopp grönt te och dunka huvudet i kudden.


NattNatt!

Av Caroline Gull - 12 september 2010 04:55

Jaha klockan tickar på otroligt långsamt... lilleman vaknade av sin hosta lagom när vi gick och la oss. Efter 48.5 försök med välling, inhalationer, vatten, sång och mycket mer så gav jag upp.

Så nu ett antal timmar senare (klockan är 04:55) så sitter jag fortfarande i vardagsrummet.

Och Kilian har inga planer på att sova kan jag lova.

Däremot så hostade han tills han spydde ner soffan, så helt sysslolös har jag inte varit... GÄSP!!!


Nova ska rida klockan 10 nu på morgonen, pigg jag kommer att vara! *NOT* Sen var det tänkt att vi skulle gå ut och äta med svägerskan och hennes familj, svärföräldrarna och min svåger....känns inte som om att jag kommer att greja det. Mindre kul!

Nu är det bara 2.5 timmar kvar så har jag varit vaken ett dygn, just för stunden är jag faktiskt ganska pigg (druckit en hel del kaffe) Om 3 timmar ska jag väcka Novis. Hon ser mycket fram emot att få rida i morgon!


Nä nu ska jag passa på att roa mig med nerspydda soffkuddar i tvättstugan! ;)

Gulligt värre!


kanske loggar in om ett tag igen, som sagt...tiden går ganska sakta här.



Av Caroline Gull - 11 september 2010 10:17

Det här är ett "mode" jag inte tänker följa vill jag lova...

http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=93790 


Av Caroline Gull - 10 september 2010 09:49

Barnen har kommit in i någon konstig period, båda vaknade 06.40 idag...vad ska det vara bra för? Jag är ju bortskämd med att få sova till minst 8-9   

Vilket passar mig bra då jag är lite av en nattuggla!

Men icke icke... så nu när klockan när närmare 10 så har vi ätit frulle, pysslat, tränat alfabetet och tvättat två maskiner tvätt.

Kommer bli en låååång dag det här   


Ikväll blir det myspys för hela slantet, min underbara man har ju jobbat som en galning de sista två helgerna... men inte i morgon! Woohoo!

Så jag tänkte göra någon skojig midda tills han kommer hem och vem vet, vi kanske korkar upp lite vin för en gångs skull. Lääängtar (tills han kommer hem, inte bara till vinet alltså)


Nu ska vi klä på oss och gå ut i blåsvädret på en långpromiss med doggsen!


Kram på du!   




Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards