Alla inlägg den 2 september 2010

Av Caroline Gull - 2 september 2010 09:34

Tjenixen!


Va inne med lilleman på sjukan igår, kontroll av hans lungor.

Allt såg bra ut (så bra det kan vara) Han ska fortsätta att inhalera 3 gånger om dagen och så ska vi stämma av igen om 6 veckor.

Känns bra att de tror att det är en utdragen virusastma, med andra ord är chansen stor att det växer bort! :)


Han gjorde även ett pricktest och gissa om vi bev glada när det visade att han INTE är allergisk mor doggsen :D

Så dom lurviga får stanna!!!


Idag är det dags för Novis spruta igen. Hon va mindre glad för det i morse, men å andra sidan så är det torsdag så det står pannkis på menyn ikväll.... dagen är räddad ;)


Igår inhandlade vi en ny bilstol till Kilian, hans bebis stol va jätte massa förliten...


Fick en chock när jag insåg att "mellanstolarna" är väldigt mycket dyrare än bebisvarianten eller än de större... vi snackar tusenlappar!


Hittade en som var på rea, så den kostade "BARA" 2200 istället för 3200!

Jisses, hoppas att han sitter kungligt!


Köpte denna, fast i en helsvart klädsel.




   

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards