Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Nu kan han gå!!!

Av Caroline Gull - 30 juli 2010 22:47


Lilleman går som om han aldrig gjort annat, i måndags så ställde han sig upp och gick hela 11 steg på gräsmattan hemma hos mormor.

Innan har han tagit två steg och sedan dunsat på rumpan, men nu hade han riktigt bra balans.

Sedan dess har han knatat lite varje dag... Han blir stor fort!

Lite för fort..... :)


Har tagit på mig att göra ett projekt, vad får ni veta inom en snar framtid :P

Mycket knep och knåp blir det iallafall. Men jag gillar sånt och det är alltid kul att kunna göra andra glada!




lite luddig läsning nedan.... ;P


Det har snurrat en massa tankar i mitt lilla huvud ett tag, inget allvarligt och inget dåligt... bara en massa funderingar kring saker och ting.

Men alla har ju lite perioder då man funderar lite extra....

Nova finns ständigt i mina tankar och ibland blir det lite mycket. Men den som måste vara stark i allt kring henne är ju jag.


Jag blir bara så jäkla ledsen när jag inte räcker till....


För att snurra till det lite mer så drömmer jag massor hela tiden.



Drömde lite konstigt i natt, drömde om en person som jag inte har sett på väldigt länge, det va en fin dröm... svår att tolka dock. I mina drömmar brukar jag ofta vara den elaka.... fråga mig inte varför.... 

Men det här var bara en dröm som flöt på och vi fick mycket sagt!

Varför just du kom till mig i drömmarnas värld har jag frågat mig själv hela dan.


Men jag hoppas att det är för att du tänkte lite på mig ;P


Sådär folket, nu har ni fått lite luddig läsning från en tankspridd lallo... dags att krypa til kojs.


See U!











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Gull - 22 april 2016 13:57

Att leva ihop men en optimist gör ju att man känner sig som raka motsatsen, allt löser sig... Hur vet du de? De har gått åt pipan så många gånger så att man kanske blivit en bitter negativ tant, men jag älskar att du orkar! Dock kan de kännas som ett...

Av Caroline Gull - 6 mars 2016 21:09

Tankarna snurrar o kan lätt driva mig till smärre vansinne...! Vart finns off- knappen? Hoppas att nästa vecka bjuder på glada barn, ork o kanske lite roligheter! Kärlek! ...

Av Caroline Gull - 22 februari 2016 22:29

När alla andra sover så blir jag otroligt rastlös, har funderar länge o väl på om jag skulle ta en kvälls promenad för att bli lite trött.... Men på nått sätt så blev de kvällsmackor o te i soffan istället?! ...

Av Caroline Gull - 5 februari 2016 19:37


Kul att ungen är bjuden på 80 talsfest, vart är alla mina inbjudningar till skojigheter?? :P ...

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards