Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Caroline Gull - 25 juli 2010 21:10

I går va det dags för Gelics möhippa, skönt att se någon annan i samma nervösa tillstånd :P


Men det gick inte så smidigt för min del, i fredags så "tappade" Nova lillebror i golvet, givetvis så slog han ansiktet i golvet, så att han bet sig med ena undertanden i tandköttet. Han fick en blodblåsa som gick över ena framtanden så det va inte kul alls.... självklart händer sånt dagen innan man ska lämna bort honom...sucksuck.

Men det är inte slut där, när mamma kommer på morgonen för att hämta barnen så klämmer Novis hela handen vid gångjärnen i bildörren.


Så det va två svullna ledsna barn som man fick vinka av :(

inte kul inte kul!


Men dagen verkar ha blivit lyckad då Gelic verkar nöjd, trots nakenchocken ;P

Och att hon blev njöd är ju liksom huvudsaken!


Nää nu ska jag roa mig med lite vikning här borta :)


NattiNatti



Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards