Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Caroline Gull - 4 juli 2010 11:22

  

Nu har jag fått lite koll på min nya coffee maker... mumsigt värre.


Denna svarta skönhet inhandlades i förra veckan då jag varit så less på att diska

perkulatorn som en dåre efter varje bryggning.


Det blev king of coffe från OBH Nordica i Piano black :)


Kaffet blir lika varmt som i perkulatorn vilket verkligen passar mig då jag har mjölk i mitt kaffe.

Men det va lite svårt att lära sig hur man skulle få till smaken som man själv vill ha den!

Av Caroline Gull - 4 juli 2010 10:00

Igår så firades lilla Tuva, hon blev hela ett år!

Grattis på du!


Efter tårtintag så åkte vi och lämnade Novis och handlade mat inför kvällens grillning med Elin och Emil


Blev en super mysig kväll med vin och massa mat! Men framför allt trevlig sällskap. Fler sådana kvällar tack! :)


Idag är det fullt schema, Alwin döps kl 14:00 och efter det är det dopfika/ett årskalas. Barn överallt jämt....galet!


Sen kommer pappa över på en kaffe, tror att han vill kika på altanen och de nya utemöblerna.


Vi har ju kämpat med trallen under 3 dagar....rengjort och oljat. Kanon fint blev det! 


SeeUlater!

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards