Alla inlägg under april 2010

Av Caroline Gull - 8 april 2010 20:23

Älskar våren, bort med alla jobbiga stora vinterkläder och pulkor!

Och välkommen solen och alla fina blommor...


Och jätte snart är det dags för DUBAI!!!

Längtar som en dåre, ska bli så underbart att få komma iväg med hela familjen!


Har varit tokmycket de sista dagarna, har inte hunnit höra av mig till mina vänner som jag tänkt. (jag är dålig jag vet) 

Ska slussa iväg hundarna och packa i morgon och på lördag.

Och i morgon så kommer papps och Liisa på middag, ska bli riktigt nice!

Så än är det lite kvar innan man får njuta av solen...  :P


Nu har jag en dejt med tvättmaskin...

så nu får det vara nog med lekandet på burken.


Simma lugnt!


Love C  




Av Caroline Gull - 5 april 2010 11:08

Varför kom snön hit igen, visst det är super fint och mysigt med snö.

Men det räcker nu.

Igår satt jag och planerade hur jag skulle sätta lökarna i trädgården och hur vi skulle plantera om buskarna på framsidan, nu måste jag ta fram snöskyffeln igen :( mindre skoj!


Igår så lämnade jag brunetten i mig, och gick över till den underbara blonda sidan igen!

Jag är dock inte "bimbo" blond nu, mer solblond/guldblond.

Så nu börjar jag närma mig den färg jag vill ha på bröllopet.

Känns nice ;) (om jag har något hår kvar då vill säga)


Men gud va blek man blev när håret blev ljusare, tur att Dubai väntar! :D


Nu ska här städas och fixas.


See U! <3



Av Caroline Gull - 4 april 2010 21:47

   Sånna här superfina filippaK espressomuggar

fick jag av min babe i påskpresent!

jätte fina och passar perfekt i den nya kaffemaskinen!

Så nu slipper jag må dåligt för allt mitt kaffe intag

för muggarna är mycket mindre och jag gör det ju med stil ;P

..................................................


Snubblade över dessa godingar... står högst upp på önskelistan vill jag lova!

och dom finns bara i min lilla storlek :P

     

CoooolaCooola :D:D


Sussa gott folket!

Av Caroline Gull - 4 april 2010 10:59

Påsken är verkligen en helt värdlös högtid för oss föräldrar,

Små fjäderdun flyger omkring överallt från riset här hemma.

Man ska sminka barnen och proppa dom fulla med godis (bra där)

sockerchock i överflöööd...

Visst är det mysigt med god mat och att mysa med familjen men allt känns lite lätt hysteriskt.


Midsommar och Jul är mer min grej ;)


Tänkte bjuda på en bild på mina kärringar här hemma.


Kramisar!


Av Caroline Gull - 1 april 2010 11:09

Min underbara darling skrämde slag på mig igår vid lunch.

Mitt från ingenstans så åker ytterdörren upp och där står han med en liten "bag"

i handen. Han skulle ju vara på jobbet så jag blev riktigt chockad.

Då hade underbara han varit inne i stan på lunchen och hämtat min ring!!!!


DEN ÄR GRYMT FIN!

Och jag har provat den typ en miljon gånger redan, även fast jag sa att jag inte skulle det.

Men jag håller på den, så ingen får se den innan bröllopet 

förutom mamma såklart ;P



Lilleman är på riktigt god väg till att krypa ordentligt nu och inte bara "hasa".

Han kan även ta sig från liggande till sittande helt själv, dock är balansen när han sitter inte helt hundra så efter ett tag så dunkar han i golvet.


Han har även fått en släng av samma symtom som Nova hade när hon va liten, nämligen Emilsymtomet. hyss hyss o mera hyss.... han säger nämligen ajajajajaj när han väl är på G att göra nått man inte får (typ äta blommjord)


Tänkte försöka citera Nova, hon har massa tankar den där tjejen kan jag lova!

Och igår så kom en ny härlig fundering ut ur hennes glapp.


"Att vara noll är helt hopplöst, lillebror kan inte gå, inte prata och inte leka som jag vill. Men förstöra och se söt ut kan han redan!"

 

Så tycker Novis! Och jag är beredd att hålla med återigen! :)


Se upp för kärringar på kvastar!



 

 

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards