Alla inlägg den 28 april 2010

Av Caroline Gull - 28 april 2010 19:39

Jo men visst, i morse så va Nova och hennes pappor (Novas ord) 

inne och tog sprutan.


Jag passade på att jobba av lite som legat på hög efter semestern.


När de va klara på karolinska så plockade min darling upp mig hemma och vi åkte för att kika på "bröllopstårtan" eller rättare sagt förslag på den.

Så nu är ytterliggare en sak på listan klar ;)


Klänningarna borde komma vilken dag som helst nu...typ i morgon kanske?!

Snälla!!?? ;P


köpte band till små tjejernas klänningar i "glittrigt" silver, kommer bli kanon till allt det ljusa. Inte långt kvar nu!


Jag och darling kikade på avatar nyss, helt okey film.

Men man kunde lista ut hur det skulle gå tidigt i filmen.


Nog för denna gång.


Ha det bäst!

/C



Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards