Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Fuck Iphone!!!

Av Caroline Gull - 8 februari 2011 14:55

Hatar den "nya" trenden... alla som har en sitter konstant och knappar på den, tydligen så är det så, att har man en iphone så måste man limma fast den i handen, vara inloggad på facebook konstant och smsandet har fått en ny mening.


Osociala jävla pryl! Kan jag få ta en fika med mina vänner utan att de sitter o knappar på den satans grejen, och den är ju inte diskret direkt, STOR skitgrej med andra ord...!!!


Folket skärp er, otrevligt med allt knappande, tror btw att den lilla kraken nedan tycker samma lika som jag!


  

 
 
Ingen bild

Jennie

8 februari 2011 20:25

Jag har ingen IPHONE =D Är du frisk snart babe? Fika? Puss

Caroline Gull

8 februari 2011 22:02

Nu mår jag helt ok :) kan du ses på torsdag kanske?? :)puss

 
Ingen bild

Jennie

9 februari 2011 01:00

Har planer på kvällen men ledig hela dagen :) vilken tid? Puss

Caroline Gull

9 februari 2011 12:36

Funkar runt tre tiden typ?? :)

 
Vero

Vero

9 februari 2011 17:52

Ojdå...hoppas jag inte måste ta åt mig allt för mycket. ;( Du får slå mig på fingrarna annars. ;)
Puss sweetie <3

http://vejjro.blogg.se

 
Ingen bild

http://frujossan.bloggplatsen.se

16 februari 2011 19:20

Hej svejs håller med dig att det är fel att man ska sitta med mobilen hela tiden nä man umgås med vänner. Spelar ingen roll om det är en iPhone eller inte. Lika irriterande i alla fall.

Kolla gärna in min blogg. Sjukt söta ungar du har. Hur gamla är dem?

Caroline Gull

22 februari 2011 08:14

Hej, kul att du kikade in! Mina kids är 6 och 1.5 :) så det är fullt ös mest hela tiden! Väl mött!

 
Angelica

Angelica

18 februari 2011 00:16

Jag håller med!! Och jag har ändå en iphone själv.. Är såå less på att man inte kan umgås utan att någon sitter och fipplar med sin! SUCK!
Fika snart kanske? :) Puss puss vännen

http://piiemiien.blogg.se

Caroline Gull

22 februari 2011 08:13

Det tycker jag verkligen :) saknar du!!! puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Gull - 22 april 2016 13:57

Att leva ihop men en optimist gör ju att man känner sig som raka motsatsen, allt löser sig... Hur vet du de? De har gått åt pipan så många gånger så att man kanske blivit en bitter negativ tant, men jag älskar att du orkar! Dock kan de kännas som ett...

Av Caroline Gull - 6 mars 2016 21:09

Tankarna snurrar o kan lätt driva mig till smärre vansinne...! Vart finns off- knappen? Hoppas att nästa vecka bjuder på glada barn, ork o kanske lite roligheter! Kärlek! ...

Av Caroline Gull - 22 februari 2016 22:29

När alla andra sover så blir jag otroligt rastlös, har funderar länge o väl på om jag skulle ta en kvälls promenad för att bli lite trött.... Men på nått sätt så blev de kvällsmackor o te i soffan istället?! ...

Av Caroline Gull - 5 februari 2016 19:37


Kul att ungen är bjuden på 80 talsfest, vart är alla mina inbjudningar till skojigheter?? :P ...

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards