Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Caroline Gull - 4 februari 2011 18:18

Mör efter första veckan på jobbet kan man ju säga...

och fortfarande förkyld!

Kilian klarar sig mycket bättre hos dagmamman nu, så det känns skönt   


Körde lite igår på vägarna här hemma, läskigt med trafiken och jag gillar inte stora korsningen med stoppskyltarna   

Men det går framåt, sakta och osäkert!!!


Ikväll blir det till att tvätta, äta massa glass och njuuuta av soffhäng!

Om Kilian ska gå upp samma tid som resten av veckan så är jag vaken från 04:30 i morgon bitti... JIPPI!!! 


Det är jätteskönt att han har vant sig vid att gå upp tidigt nu när han ska va hos dagmamman senast sju på morgonen, dock är bilarna inte lika roliga den tiden på helgerna enligt hans mamma... 





Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards