Alla inlägg under december 2010

Av Caroline Gull - 20 december 2010 10:08

Igår var det exakt 6 månader sen som jag och min darling sa JA till varandra. Känns lite skumt att tiden går så fort, med andra ord måste vi ha jäkligt roligt!?   Vi "firade" på vårt egna sätt, med en jätte godispåse, nya Shrekfilmen tillsammans med barnen och sen klädde vi granen och såg på Robin Hood när ungarna hoppade i säng... jisses vilken karl, Robin Hood alltså!


Om sanningen ska fram så kom jag på när vi gick och la oss att det var 6 månader sen vi gifte oss.... men men så kan det gå   lär ju hinna fira månader och år tillsammans ett par gånger om ,resten av livet! Visst babe!?



Av Caroline Gull - 18 december 2010 00:38

Nu är Jul nr 2 avslutad   


Vi åt massa gott och gissa om barnen fick klappar!!!??


Detta är en minijul i stort format ...hihihi!


Nöjda Barn!



Kilians as cooola tröja som han fick av faster!!!


  


     


Och jag menar, vem vill inte sitta på ett av alla mammafik med denna skönhet på sig???


     


hahahaha min humor Big Time! Tack Annica.



Av Caroline Gull - 17 december 2010 14:57

Nu är vi klara för minijul nr 2!


Ett demdem (som Nova säger) från glitter (139 kr) piffade upp lite....


  


Världens finaste är också redo!   


  


Av Caroline Gull - 16 december 2010 17:24

Sjukan gick jättebra igår Nova är en stark tjej hon!

 

Som jag nämnde igår så hade vi en liten minijul med Fredriks föräldrar och bror... dessvärre kan jag inte skriva vad vi fick då fler i familjen kommer att få samma sak på julafton   

 

Massa paket blev det....

 

Och gissa om jag blev glad... min underbara svåger hade nämligen varit på jakt efter ett par skor i min storlek när han va i USA, vilken fullträff! 33.5 exakt min storlek! Tusen tack G!

 

  

 


Svärmor lyckades pricka in ett par super goa tofflor i storlek mini 36 så dom satt perfekt även dom   

 

Rosa foder, och en massa lull lull på en skinnsula, varma fötter för första gången någonsin kan jag lova!

(fråga min man som alltid får värma kalla fötter i sängen...hihi!)

  

  

Av Caroline Gull - 15 december 2010 07:47

Idag så har JonBlund ett stadigt grepp om mina ögonlock.... Känns som om jag har en hel sandlåda i ögonen när jag blinkar. Trött som få med andra ord.

Idag ska jag försöka ta mig iväg oh handla med mor en sväng, sen är det sjukan på schemat. Och i eftermidda kommer svärmor, svärfar och svåger på middag (liten minijul UTAN julmat)  



Inte mycket kvar av 2010 nu, tiden går så himla fort!

Kan med handen på hjärtat säga att 2010 har varit ett kanon år överlag.

Speciellt 19 juni     


Näää nu ska köttgrytan göras så att den är mör och fin när folket kommer ikväll!


Pusselipuss!

Av Caroline Gull - 14 december 2010 15:22

Tack vännen för en underbar dag! Måste ses oftare... saknat dig.


  

Av Caroline Gull - 13 december 2010 19:14

Snälla tomten skulle inte jag kunna få dessa?

Mina tår skulle må mycket bättre i ett par skinnstövlar med lull lull....

Dom ljusa såklart   




  




Av Caroline Gull - 13 december 2010 08:28

Världens finaste lucia   


  

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards