Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Caroline Gull - 27 oktober 2009 19:04

Sådär... Pustar ut för första gången idag :)


Lilleman är hostig så sömn har varit sällsynt för min del inatt också. Men nu sover han gott i vaggan!

Blev nyss påmind om HUR trött man verkligen är, Nova frågade för en timme sen vad hon skulle ha på sig i morgon...ehh va??? vadå ha på sig undrade jag... efter mycket om och men (förklaringar från fyraåringar är inte alltid helt självklara) så visade de sig att det är piratfest på dagis i morgon... slänga ihop en kostym blev då kvällens omedelbara projekt. Men Novis är helnöjd, hon ska vara en sjörövarprinsessa :) prinsessklänning, piratlapp för ögat, och som pricken över i ska lillskruttan ha skarf och krona på huvudet :P


Fick mig att fundera lite på vad jag ska vara på maskeraden på lördag...förslag??

Har två mörka korthåriga peruker :)

I värsta fall kliver jag väl bara upp ur sängen och går som jag är... en sk rugguggla?! :P

Eller kliver i en svart plastsäck och knyter ihop vid halsen, hokuspokus så va man en hundbajspåse!

(min humor flödar när jag är trött)


Kanske ska hälla ut latten och hinka lite grönt te, då lär jag ju somna lite snabbare :) har blivit helt beroende av min mjölkskummare, man börjar ju fundera lite smått på hur mycket kaffe man dricker när man märker att det har gått åt en liter mjölk enbart till allt kaffe under dagen :S


Tänkte kolla lite på tellyn nu!


tjollahopp :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards