Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Caroline Gull - 12 oktober 2009 14:49

Hmm, blogga va det! Den stora anledningen till att den här bloggen skapas är att efter att ha tagit bort facebook och andra liknande sidor så är man inte alls lika uppdaterad bland nära och kära. och det är tragiskt att behöva erkänna att man är värdelös på att höra av sig till vänner när man "bara" har en telefon och inte ser vad allt och alla gör på nätet hela tiden. Så detta är alltså en smärre kompromiss. Ni som orkar och vill kan glimta här när ni inte orkar ringa, eller bara är nyfikna och jag slipper allt skvaller på facebook :P och kan skriva ett par rader mellan blöjbyten och dagis hämtning.

(inget ont mot er som har fb)


Får "fila" lite på min presentation senare. så den gör mig någon form av rättvisa.


Det känns även som en väldigt bra tid för mig att starta en blogg, då det har hänt en hel del i mitt liv och jag nyss påbörjat ett nytt kapaitel och fått lite ro i själen.

Jag skriver en hel del i vanlig dagboksform men nu kan man ju undvika skrivkramp och kanske dela med sig lite här istället.


Så, önska mig lycka till gott folk så får vi se vad det blir av det hela ;)


Kyss o kräm!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards