Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

DU FATTAS!

Av Caroline Gull - 19 mars 2012 07:57

Jag efterlyser bilder och om det finns  filmer på Nova och Ove, snälla maila mig bilder på

caroline.gull@hotmail.com


 


 





Det finns inga ord som kan beskriva allt som hänt.

Jag är inte arg på dig, jag respekterar dig mer än så. Men jag tror inte att du vet hur älskad du är.

Vårt vackra barn har gått sönder, och jag kommer aldrig kunna laga henne...


Men du trodde på mig/oss annars hade du inte lämnat henne. och jag ska verkligen göra allt jag kan. 

Jag hoppas att du har hittat ditt lugn.


Vi kommer aldrig att sluta prata om dig, dina bravader och tokigheter.


Du lever vidare i vårt vackra barn, hela hon är du.


DU FATTAS!!!!


 
 
Ingen bild

Elin

19 mars 2012 12:46

å, fina <3 Jag tänker på er varenda dag, älskar er och bara längtar efter att få krama om dig. Älskade caroline <3

 
Ingen bild

Anna

19 mars 2012 18:27

Beklagar verkligen det som hänt så sorligt... Skänker en liten kram till dig och Nova..//Anna johannas kompis

 
Ingen bild

Sari Siljeskär

20 mars 2012 09:04

En stor varm kram från en som "vet" vad du/ni går igenom,
tiden läker inte alla sår, men med tiden lär vi oss att leva med det.
Till slut blir allt vackra minnen som du får dela med dig till ditt barn,och dina barnbarn,du kommer känna dig ensam många ggr,men känn dig också utvald att just du är MAMMA till hans barn,det finns en mening med allt,men det kan dröja innan vi förstår meningen med allt!Styrka o kärlek till dig och de dina <3

Caroline Gull

20 mars 2012 11:05

Tack så jätte mycket, just nu känner jag mig bara extremt otillräcklig. du måste vara en väldigt stark mamma för din dotter är en klippa!

 
Ingen bild

Gorillan

20 mars 2012 17:48

Tänker på er! skickar bilder som jag har letar fortfaradne efter ett par som jag inte riktigt vet vart jag lagt. Krama Nova!
/Gorillan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Gull - 22 april 2016 13:57

Att leva ihop men en optimist gör ju att man känner sig som raka motsatsen, allt löser sig... Hur vet du de? De har gått åt pipan så många gånger så att man kanske blivit en bitter negativ tant, men jag älskar att du orkar! Dock kan de kännas som ett...

Av Caroline Gull - 6 mars 2016 21:09

Tankarna snurrar o kan lätt driva mig till smärre vansinne...! Vart finns off- knappen? Hoppas att nästa vecka bjuder på glada barn, ork o kanske lite roligheter! Kärlek! ...

Av Caroline Gull - 22 februari 2016 22:29

När alla andra sover så blir jag otroligt rastlös, har funderar länge o väl på om jag skulle ta en kvälls promenad för att bli lite trött.... Men på nått sätt så blev de kvällsmackor o te i soffan istället?! ...

Av Caroline Gull - 5 februari 2016 19:37


Kul att ungen är bjuden på 80 talsfest, vart är alla mina inbjudningar till skojigheter?? :P ...

Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards