Alla inlägg under mars 2011

Av Caroline Gull - 30 mars 2011 18:01

Så här blev min lilla skapelse till köksbordet, simpel inga jobbiga färgen och ganska lagom helt enkelt...  


 


Svart sand, vita stenar och lite pärlor...



Av Caroline Gull - 27 mars 2011 19:04

Gårdagen tillbringades i kyrkan bland annat, vi var nämligen på dop. Fredriks kusins dotter fick sitt namn!


Och idag har vi stökad som två tokar här hemma, det har städats inne och hackats is och skottats snö ute... så nu är vi lite möra och ska straxt parkera oss i soffan efter en mastig kycklinggryta!


En söndag helt i min smak!



Fick även ett litet ryck och gjorde ett litet blomsterarrangemang

(haha överkurs att kalla det för arrangeman men men) bjuder på bild inom kort på mitt lilla verk   


Ha det så länge!

Av Caroline Gull - 24 mars 2011 19:18

http://video.se.msn.com/watch/video/hot-girl-gets-serious-air-time/1jjw5zwjt 


hahaha, min typ av humor BIG time! Lägg märke till hon inte tar emot sig med händerna utan med nyllet...hahaha!


Av Caroline Gull - 19 mars 2011 18:26

Hittade mina små monster som njöt av solens varma strålar genom altandörrens fönster! Mysiga små lurrvas!


Måste ju även tilläga att jag och min darling har klarat förarintyget för båt idag! Så nu är inte ens vattnet säkert längre.....hihi!     


Av Caroline Gull - 18 mars 2011 12:16

Nu har mina fina snitt orkidéer som min kära mor köpte till mig från Thailand gett upp lite grann, men det fanns många pigga knoppar och blommor som fick en nya stil   


  


  



Av Caroline Gull - 17 mars 2011 18:57

Nu är de nya "stora" lakanen i tvättmaskinen så i morgon får den lille biltokige sova i sin bilsäng med sina billakan under sin billampa och kan glimta på sin bilbana på väggen.... (biltokig som sagt)   


Lampan som ger ett mysigt rött (nästan rosa) sken i lillemans rum.

 


Nya lakan!



NattNatt folket!    

Av Caroline Gull - 17 mars 2011 11:10

Jag har varit igång igen byggareLallo   


Har limmat ihop två olika breda hörnlister, kapat dessa i lika delar och sprejat i passande färger....så vad blev detta kan man undra!?


Jo en bilbana på lillemans vägg! Nu ska det bara upp en "korg" som fångar upp bilarna efter färden!



Närbild


och igen!



Ser nästan ut som tavellister, blev en perfekt bredd på skåran för hans småbilar!




Det var allt för stunden!            

Av Caroline Gull - 14 mars 2011 15:52

En bamse till rostbiff i ugnen, tvätt i maskinen...

full rulle med andra ord (som vanligt) Ikväll får darling ta barn och hundar då jag måste kila på föräldrarmöte.... dom lägger ju sånt på så bra tider (NOT)

mitt i bompa och läggning!


Ska försöka att få upp lite bilder på mitt senaste projekt inom kort  


Väl mött!


Presentation


Yes, då har även jag hittat till den moderna världen av bloggar. Här kan du som är nyfiken eller bara uttråkad läsa lite om mig och min vardag :)


Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards